پرداخت فوق العاده ماهیانه درباره ورثه مرحوم صفرعلی شیخ محمدی پاسبان سابق اداره پلیس راه آهن

مصوب 1337/05/01 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1 /5 /37 بنا به پیشنهاد شماره 45985 /8283 /5783 - 25 /4 /37 وزارت راه و موافقتنامه شماره 9705 - 1 /4 /37 وزارت دارائی و بر طبق تبصره پنجم از ماده واحده قانون مصوب دوازدهم اسفندماه 1336 مربوط بصندوق بازنشستگی و تعاون اداره پلیس راه آهن تصویب نمودند که وزارت راه ماهیانه مبلغ پانصد /500 ریال بابت فوق العاده ویژه دریافتی مرحوم صفرعلی شیخ محمدی پاسبان سابق اداره پلیس راه آهن را که در تاریخ 1327/8/1 هنگام انجام وظیفه فوت شده است علاوه بر حقوقی که به عنوان وظیفه از محل صندوق بازنشستگی کشوری و بودجه راه آهن دولتی ایران بورثه قانونی آنمرحوم پرداخته میشود از تاریخ دوازدهم اسفندماه 1336 درباره وراث آنمرحوم به شرح زیر:
1- بانو مریم نازبر - عیال
2- آقای اسماعیل شیخ محمدی - فرزند
3- دوشیزه فاطمه شیخ محمدی - فرزند
4- دوشیزه زهرا شیخ محمدی - فرزند
برقرار و از محل صندوق اختصاصی بازنشستگی و تعاون اداره پلیس راه آهن پرداخت نمایند شرایط و مدت پرداخت طبق مقررات قانون بازنشستگی خواهد بود.

نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف