هیات وزراء در جلسه 4 فروردین ماه 1310 بر حسب پیشنهاد نمره0201 - 210 / 56 وزارت امور خارجه با قبول تقاضای مشهدیابراهیمعلیاف تبعه دولت شوروی مقیم شیراز برای ورود به تابعیت دولت شاهنشاهی که مطابق مقررات قانون تابعیت مانعی نداشت موافقت نمودند.
اجازه تابعیت دولت شاهنشاهی ایران به مشهدی ابراهیم علی اف تبعه دولت شوروی
مصوب 1310/01/04 هیات وزیران