اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1369/5/17 با توجه به اختیارات تفویضی موضوع تصویبنامه شماره 68694/ ت 756 مورخ 1368/9/4 هیات وزیران به استناد ماده (8) " قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی " مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افراد بازنشسته به شرح زیر از تاریخ 1369/1/1 لغایت 1370/6/31 در دستگاههای مذکور، با رعایت سایر مقررات مربوط بلامانع میباشد.
1 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 11178 / 3065 / 72مورخ 1369/4/30 وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دانشگاه شهید بهشتی.
2 - سه (3) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 7200/ الف مورخ 1369/5/15 و شماره 7462/الف مورخ 1369/5/3 و شماره 7349/الف مورخ 1369/5/3 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ترتیب در "سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان اصفهان "، "دانشگاه علوم پزشکی تهران " و "سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان کرمان ".
این تصویبنامه در تاریخ 1369/5/30 به تائید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور