برابر گزارشات واصله بعضی از همکاران محترم در زمان اقامه نماز و صرف غذا اقدام به ترک محل کار و تعجیل در خروج می نمایند. مضافاً در این حین معطلی ارباب رجوع با تکریم ارباب رجوع سازگار نخواهد بود. لذا حضرت آیت ا... هاشمی شاهرودی ریاست محترم قوه قضائیه امر فرمودند کلیه واحدهای ستادی، واحدهای سازمانهای وابسته در تهران و دادگستری تهران که پنج روز در هفته فعالیت دارند موظف هستند از اول مرداد ماه سال جاری تا ساعت 30/14 به طور یکسره و بدون وقفه به کار اداری اشتغال داشته و پاسخگوی ارباب رجوع باشند و ترک محل کار بخاطر نماز و صرف غذا به بعد از این ساعت اختصاص یابد. بدیهی است بعد از 30/14 در صورت ترک محل کار، غیبت و تعجیل در خروج محسوب نمی شود. انتظار دارد مدیران محترم با نظارت بر این امر نظم اداری لازم را بر قرار نموده و در جهت تکریم ارباب رجوع تلاش نمایند.
سهراب بیگ
معاون اجرایی قوه قضائیه