شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ 24/ 12/ 1388 بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص امکان استخدام دارندگان مدارک تحصیلی معادل به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود که مراتب جهت اجرا ابلاغ میگردد:
دستگاه های اجرایی میتوانند نسبت به استخدام دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوط از جمله داشتن شرایط عمومی استخدام، وجود مجوز استخدامی، قبول در آزمون های استخدامی و. .. اقدام نمایند.
لطف ا... فروزنده دهکردی