اجازه استخدام 12 نفر نابینای لیسانسیه و دیپلمه در سازمان نابینایان به وزارت بهداری و بهزیستی

مصوب 1358/12/22 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران در جلسه مورخ 22 /12 /58 بنا به پیشنهاد شماره 8154 مورخ 12 /10 /58 وزارت بهداری و بهزیستی تصویب نمودند که وزارت بهداری و بهزیستی مجاز است دوازده نفر نابینای لیسانسیه و دیپلمه در مشاغل (تلفنچی و متخصص تصحیح متون) جهت خدمت در سازمان بهزیستی نابینایان ایران استخدام نماید.
حقوق و مزایای این عده تا پایان سال 58 از محل اعتباری که قبلاً به منظور تامین حقوق افراد دو شغله سازمان پیش بینی شده بود و در حال حاضر به کار آنان در سازمان خاتمه داده شده است تامین میگردد.

سید ابوالحسن بنی صدر
رئیس جمهور و رئیس شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

دریافت فایل پی‌دی‌اف