تصویبنامه راجع به محل مصرف منابع باقیمانده از محل بند (د) قانون استفاده از بقیه موجودی پذیره نفت

مصوب 1337/12/23 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 20 /12 /37 تصویب نمودند مبلغ هفت میلیون و ششصد و چهل (- /7640000) هزار ریال از محل بند (د) قانون استفاده از بقیه موجودی پذیره نفت به شرح زیر پرداخت گردد:

1)- مبلغ - /5000000 میلیون ریال برای عمران شهرستان مهاباد در اختیار شهرداری آنجا گذارده شود.

2)- مبلغ دو میلیون ریال برای ادامه جاده سازی ارزندی تا انجیرک در منطقه جوانرود ساختن جاده کنار مرز بین نوسود و مانی کرمله و جاده نودشه بجاده نوسود در اختیار وزارت راه گذارده شود تا زیر نظر کمیسیونی مرکب از فرماندار محل و نماینده وزارت راه بمصرف احداث راههای فرعی برسد.

3)- مبلغ ششصد و چهل هزار ریال به شرح زیر:
الف- برای تکمیل ساختمان چهار دستگاه حمام در چهار بخش دزاور- جوانرود- دودان و قشلاق - /160000 ریال
ب- برای کمک بلوله کشی نوسود- نودشه- فروی- قریه شمشیر- جوانرود- تهیه مخازن و تغییر مسیر آب - /480000 ریال
در اختیار دارائی پاوه گذارده شود تا زیر نظر مستقیم آقای مهدی رئوفی فرماندار پاوه و اور امانات برای انجام منظور بمصرف برسد.

نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف