هیات وزیران در جلسه 13 مرداد ماه 1327 بنا به پیشنهاد شماره 1/2625 مورخ 27/5/13 وزارت دارائی طبق قانون مصوب 7 اردیبهشت ماه 1327 (مربوط بافزایش سهمیه ایران در صندوق و بانک بین المللی) به وزارت دارائی اجازه میدهد سفته های مربوط باقساط اضافه سهمیه مزبور را به نام و در وجه صندوق بین المللی پول و بانک ملی ایران و قسمت نشر اسکناس بانک ملی ایران امضا و تسلیم نماید.
از طرف نخست وزیر