تاسیس یک شهرداری در قصبه تجریش

مصوب 1328/09/21 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه 21 آذر ماه 1328 بنا پیشنهاد شماره 34538 / 64823 مورخ 1 / 9 / 28 وزارت کشور تصویب نمودند به استناد مواد 1و47 قانون شهرداریها مورخ مرداد ماه 1328 برای قصبات تجریش و امام زاده قاسم - دربند و دزاشیب - قلهک و زرگنده و رستم آباد و دروس و نیاوران و حصار بوعلی و جماران - ونک و فرح زاد و اوین و درکه یک شهرداری در قصبه تجریش تاسیس گردد - انجمن شهر پس از تشکیل طبق قانون توسعه معابر حوضه شهرداری مزبور را معین میکند.

دریافت فایل پی‌دی‌اف