واگذاری یک قطعه زمین از اراضی ملی شده یاسوج به صورت رایگان به وزارت بهداری

مصوب 1354/10/01 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1 /10 / 54 بنا به درخواست وزارت بهداری و پیشنهاد شماره 100 / 28779 مورخ 19 /9 / 54 وزارت کشاورزی و منابع طبیعی و به استناد ماده 37 اصلاحی قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع تصویب نمودند که یک قطعه زمین به مساحت 31440 متر مربع از اراضی ملی شده یاسوج جهت احداث ساختمان مرکز بهداشت در یاسوج مجاناً به وزارت بهداری واگذار شود. وزارت مذکور نمیتواند زمین مورد واگذاری را بغیر اجاره یا انتقال دهد و برای تبدیل آن باید اجازه وزارت کشاورزی و منابع طبیعی را تحصیل کند و در صورتی که زمین مذکور در مدت دو سال از تاریخ واگذاری برای اجرای طرح مربوطه مورد استفاده قرار نگیرد خوبخود به وزارت کشاورزی و منابع طبیعی برگشت خواهد شد.

نخست وزیر