ادغام بخش سماله و کتوند و تشکیل بخشی به نام حومه شوشتر

مصوب 1331/06/29 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخه 1331/6/29 بنا به پیشنهاد شماره 1239 /16356 مورخ 7 /3 /31 وزارت کشور به استناد تبصره 2 ماده 2 قانون تقسیمات کشور تصویب نمودند:

1)- بخش سماله و کتوند تشکیل یک بخش به نام کتوند داده و شامل دهستانهای سماله - ویمچه- کتوند و مرکز آن قصبه کتوند و کماکان تابع شهرستان شوشتر خواهد بود.

2)- به جای بخش سماله بخشی به نام حومه شوشتر از محل اعتبار بخش نامبرده تشکیل و شامل دهستانهای میان آب کرائی و راهدار - کندزرلو و درخزینه و مرکز آن در دهستان درخزینه خواهد بود.

از طرف نخست وزیر - جمال ملکوتی