تصویبنامه راجع به تبدیل شدن نجف آباد از بخش به فرمانداری

مصوب 1337/06/17 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه 17 /6 /337 تصویب نمودند که نجف آباد از بخش به فرمانداری تبدیل شود.

از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی

دریافت فایل پی‌دی‌اف