تصویبنامه راجع به تبدیل شدن نجف آباد از بخش به فرمانداری مصوب 1337/06/17
ارسال گزارش
با وجود اینکه محتوای این سایت بهطور مستمر مورد بررسی و نظارت قرار میگیرد، اما چنانچه در متن، ایراد
نگارشی یا بهروز نبودن محتوا و... مشاهده نمودید، لطفا از طریق یکی از موارد زیر من را
مطلع سازید تا در سریعترین زمان ممکن آن را بررسی و اصلاح کنم.
از همکاری و توجه شما سپاسگزارم.
اشتراک گذاری
https://davoudabadi.ir/p/41825936
تصویبنامه راجع به تبدیل شدن نجف آباد از بخش به فرمانداری
مصوب 1337/06/17 هیات وزیران
هیات وزیران در جلسه 17 /6 /337 تصویب نمودند که نجف آباد از بخش به فرمانداری تبدیل شود.