هیات وزیران در جلسه مورخ 1383/12/16 بنا به پیشنهاد وزارت بازرگانی و به استناد ماده (2) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و چگونگی برقراری و وصول عوارض و سایر وجوه از تولیدکنندگان کالا، ارایه دهندگان خدمات و کالاهای وارداتی -مصوب 1381- تصویب نمود:
سود بازرگانی واردات موز از تاریخ ابلاغ این تصویبنامه به میزان شانزده درصد (16%) تعیین میشود
محمد رضا عارف - معاون اول رئیس جمهور