انتزاع دهستان سرایان از بخش حومه شهرستان فردوس وتبدیل آن به یک بخش جداگانه

مصوب 1337/03/31 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخه 1337/3/31 بنا به پیشنهاد شماره 19059 / 1476 / ل - 25 /3 /337 وزارت کشور به استناد تبصره (3) از ماده 2 قانون تقسیمات کشور مصوب آبانماه 1316 تصویب نمودند: دهستان سرایان ازبخش حومه شهرستان فردوس مجزی و تبدیل به بخش جداگانه گردیده و ازتوابع شهرستان فردوس باشد مرکز بخش مزبور قصبه سرایان خواهد بود.

ازطرف نخست وزیر - اشرف احمدی

دریافت فایل پی‌دی‌اف