هیات وزرا در جلسه بیست و نهم حوت 1301 تصویب نمودند مبلغ یکصد تومان که همه ساله معمولاً در موقع عید میلاد حضرت حجه عجل الله فرجه باقایان سادات اخوی پرداخته میشد در هذه السنه نیز از محلَ اعتبار ماهیانه دولت تادیه شود.
پرداخت عیدی مطابق معمول همه ساله به آقایان سادات اخوی
مصوب 1301/12/29 هیات وزیران