هیات وزیران در جلسه 29 آبانماه بنا به پیشنهاد شماره 186 / 7119 / م مورخ 23 / 8 / 25 وزارت دارائی و طبق قانون مصوب ششم دیماه 1324 (مربوط باجازه مشارکت ایران در صندوق بین المللی پول و بانک بینالمللی ترمیم و توسعه) به وزارت دارائی اجازه میدهد که عنداللزوم سفته بدون بهره و عندالمطالبه تا میزان 619/200/000 ریال (ششصد و نوزده میلیون و دویست هزار ریال) هم ارز 19/200/000 دلار (نوزده میلیون و دویست هزار دلار) معادل هشتاد درصد سهمیه دولت شاهنشاهی در بانک بینالمللی ترمیم و توسعه را به نام قسمت نشر اسکناسی بانکملی ایران امضا نموده و بقسمت مزبور تسلیم نماید
از طرف نخست وزیر