ماده واحده- به وزارت علوم و آموزش عالی اجازه داده میشود آن عده ازکارکنان هیات آموزشی دانشگاه سابق شیراز را که به استناد ماده 18 قانون تاسیس دانشگاه پهلوی با سمتهای دستیاری یا استادیاری - دانشیاری و استادی به دانشگاه پهلوی شیراز منتقل شدهاند و در آن دانشگاه به خدمت اشتغال دارند از لحاظ پایه حقوق ارتقاء مرتبه - شرایط بازنشستگی و میزان حقوق و مزایای آن مشمول مقررات استخدامی هیات علمی دانشگاه تهران و تغییرات بعدی آن کند.کارکنان هیات آموزشی مذکوراز نظر سایر مقررات استخدامی مشمول مقررات هیات علمی دانشگاه پهلوی خواهند بود.
قانون فوق مشتمل بر یک ماده پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز یکشنبه 16 دیماه 1352، در جلسه روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و پنجاه و سه شمسی به تصویب مجلس سنا رسید.
رئیس مجلس سنا - جعفر شریف امامی