تصویبنامه راجع به مردودین دانش آموزان معاود عراقی

مصوب 1353/09/24 شورای عالی آموزش و پرورش

که مردود ین دوساله در هریک از دوره های مدارس راهنمائی تحصیلی و متوسط یکبار در تمام دوره حق ادامه تحصیل داشته باشند. قرار شد که فقط برای سال تحصیلی جاری دانش آموزان مردود دو ساله راهنمائی تحصیلی و متوسط و خدمات می‌توانند برای سال سوم در کلاسی که مردود شده اند ثبت نام نموده و به تحصیل ادامه دهند.