سالانه بودن حق ارزشیابی

خلاصه متن: برای دسترسی به تمام قسمت‌ها، لطفاً وارد شوید یا ثبت‌نام کنید .

تاریخ دادنامه قطعی: 1392/02/29
شماره دادنامه قطعی: ---

پیام: به دلیل سالانه بودن حق ارزشیابی، هر گاه مستخدم قبل از اتمام سال بازنشسته شود، این مبلغ قابل پرداخت نخواهد بود.

رای شعبه دیوان عدالت اداری

در خصوص دادخواست تقدیمی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و دلایل و مدارک ابرازی و لایحه جوابیه طرف شکایت که به شماره... ثبت دفتر اندیکاتور شعبه گردیده است و نظر به این که حق ارزشیابی به طور سالانه است و یک دوره تمام یعنی یک سال تمام می‌بایست از آن بگذرد و از این که مشارالیه در 1390/11/30 به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند و دوره و سال به اتمام نرسیده است و دلیل و مدرک موثر و موجهی که موجب اجابت خواسته خویش گردد ارائه ننموده است، بنابراین دفاعیات طرف شکایت موثر و موجه ارزیابی و شکایت شاکی غیرموجه تشخیص و به استناد مراتب فوق البیان و مواد 7 و 13 قانون دیوان عدالت اداری، حکم به رد شکایت صادر و اعلام می‌گردد. رای صادره قطعی است.

رئیس شعبه --- دیوان عدالت اداری - مستشار شعبه

آریافر - آشورلو

منبع