تصویب نامه موقوف شدن اخذ چهارشاهی از هر بسته پستی از روزی که دریافت نشده است

مصوب 1300/04/24 هیات وزیران

نظر به اینکه کابینه سابق تصویب کرده بودند که از هر بسته امانات پستی چهار شاهی به عنوان مالیات بلدی دریافت گردد و موافق شرحی که مسیو مولیتر رئیس کل پست راپورت داده اخذ این وجه بر خلاف تاکس مصوبه مجلس شورای ملی و قانون است و به علاوه اداره پست که فوق العاده کسر عایدات دارد اگر هم تحمیلی به بسته های پستی بشود فقط بمصرف اداره پست باید برسد لهذا در جلسه 24 سرطان 1300 هیات وزراء تصویب شد که اخذ این چهارشاهی از هر بسته پستی از روزی که دریافت نشده است موقوف باشد.

دریافت فایل پی‌دی‌اف