هیات وزیران در جلسه مورخ 60/4/30 بنا به پیشنهاد شماره 27710 مورخ 60/2/21 وزارت پست و تلگراف و تلفن موارد زیر را مورد تصویب قرار دادند:
1 - بخش آلودگی هوا با 10 نفر مهندس در سازمان محیط زیست ادغام شود.
2 - بخش کامپیوتر ضمن مذاکره با شورای عالی انفرماتیک به مرکز تحقیقات مخابرات ایران تحویل شود.
3 - بخش الکترونیک با 11 نفر کادر فنی یا جذب موسسات مختلف شود و یا اینکه در رابطه با ساخت وسائل بیمارستانی در یک سازمان وابسته به وزارت صنایع و معادن و یا بهداری کار کنند.
4 - بخش 6 نفره گروه سیلیکون در شرکت قطعات سازی صنایع الکترونیک ادغام شود. نحوه وابستگی این شرکت به وزارت دفاع بعداً بررسی خواهد شد.
5 - بخش انرژی با 8 نفر به بخش انرژی وزارت نیرو منتقل شود. در مورد مرکز تحقیقات هستهای مطابق صورتجلسه مربوط تصویب شد که وسائل فیبر نوری بخش لیزر به مرکز تحقیقات مخابرات منتقل شود.
نخستوزیر - محمدعلی رجائی