قانون عضویت سازمان مبارزه با جذام در بخش مبارزه با جذام سازمان بهداشت جهانی

مصوب 1362/11/25 مجلس شورای اسلامی

ماده واحده - به سازمان مبارزه با جذام وزارت بهداری که در جهت پیشگیری و کنترل و درمان بیماری جذام و کمک به جذامیان شفا یافته و خانواده آنان فعالیت مینماید اجازه داده میشود به عضویت بخش مبارزه با جذام سازمان بهداشت جهانی درآمده و حق عضویت مربوطه را پرداخت کند.

تبصره - وزارت بهداری موظف است با رعایت مصالح جمهوری اسلامی ایران ضمن استفاده از کلیه امکانات و خدمات سازمان جهانی مبارزه با‌جذام، گزارش سالانه خود را به کمیسیون بهداری مجلس ارسال دارد.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه روز سه شنبه بیست و پنجم بهمن ماه یکهزار و سیصد و شصت و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1362/12/04 به تایید شورای نگهبان رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی

دریافت فایل پی‌دی‌اف