مجاز بودن شرکت تصفیه شکر اهواز به خریداری و وارد نمودن چهل تن شکر خام

مصوب 1344/01/07 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 7 / 1/ 44 تصویب نمودند.

1)شرکت تصفیه شکر اهواز مجاز است مقدار چهل تن شکر خام خریداری را با پرداخت حق انحصار و حقوق گمرکی وارد کشور نماید.

2)ترخیص شکر وارده از طرف شرکت با نظارت اداره کل قند و شکر انجام و حق انحصار و حقوق گمرکی و سایر هزینه های ترخیص آن طبق حواله شرکت به حساب اداره کل قند و شکر محسوب و در وجه اداره کل گمرک پرداخت و از محل بهای قند حاصله واریز خواهد شد. عوارض شهرداری قند حاصله طبق معمول بشهرداریهای مربوطه از طرف اداره کل قند و شکر در موقع فروش پرداخت خواهد شد.

3)شرکت مذکور موظف است تمام مقدار شکری را که به موجب این تصویبنامه به کشور وارد مینماید منحصرا در کارخانه تصفیه اهواز و بقند تبدیل کند و قند حاصله را به وزارت دارائی (اداره کل قند وشکر) بفروشد و بهای هر کیلو قند خالص را با احتساب بهای خرید شکر خام و هزینه های متعلقه بر طبق اسناد مثبته که از طرف شرکت پرداخت گردیده باضافه کیلوئی چهار ریال دستمزد تصفیه و تبدیل شکر خام بقند دریافت نماید.

نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف