شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران در جلسه مورخ 1358/11/17 بنا به پیشنهاد شماره 9901/53/ 10493 مورخ 1/11/58 وزارت کشور به استناد تبصره 2 ماده 2 قانون تقسیمات کشوری مصوب آبانماه 1316 تصویب نمودند:
در محدوده بخش رامسر فرمانداری تاسیس گردد.
سازمان تقسیمات شهرستان رامسر مشتملبر یک بخش مرکزی شهرستان و بخش مرکزی شهر رامسر خواهد بود.
تاسیس فرمانداری در محدوده بخش رامسر
مصوب 1358/11/17 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران