هیات وزیران در جلسه مورخ 1336/3/4 طبق پیشنهاد شماره 18806 /2 - 21 /2 /36 وزارت کشور تصویب نمودند: چون مرحوم غلامحسین اوجی سرپاسبان دوم پیشین شهربانی شیراز که در تاریخ 14 /9 / 35 موقع انجام وظیفه مقتول گردیده مشمول ماده 1 و 2 قانون مصوب 7 تیرماه 1335 بوده و ماهیانه مبلغ (2990) دو هزار و نهصد و نود ریال (مبلغ 1890 ریال از اعتبار عمومی کشور و مبلغ 1100 ریال از صندوق اختصاصی شهربانی کل کشور) آخرین حقوق و کمک ومزایای دریافتی مقتول مزبور از تاریخ 14 /9 /35 درباره ورثه او به شرح زیر:
| 1) | - بانو لطیفه بساط انداز | عیال | 35 /498 ریال |
| 2) | - آقای حیدرعلی اوجی | فرزند | 35 /498 ریال |
| 3) | - آقای غلامرضا اوجی | فرزند | 35 /498 ریال |
| 4) | - آقای محمدرضا اوجی | فرزند | 35 /498 ریال |
| 5) | - دوشیزه شهباز اوجی | فرزند | 30 / 498 ریال |
| 6) | - دوشیزه شهدخت اوجی | فرزند | 30 / 498 ریال |
| جمع کل مبلغ دوهزار و نهصد و نود ریال فقط | 00/2990 ریال |
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی.