برقراری حقوق وظیفه درباره وراث مرحوم غلامحسین اوجی سرپاسبان دوم پیشین شهربانی شیراز

مصوب 1336/03/04 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1336/3/4 طبق پیشنهاد شماره 18806 /2 - 21 /2 /36 وزارت کشور تصویب نمودند: چون مرحوم غلامحسین اوجی سرپاسبان دوم پیشین شهربانی شیراز که در تاریخ 14 /9 / 35 موقع انجام وظیفه مقتول گردیده مشمول ماده 1 و 2 قانون مصوب 7 تیرماه 1335 بوده و ماهیانه مبلغ (2990) دو هزار و نهصد و نود ریال (مبلغ 1890 ریال از اعتبار عمومی کشور و مبلغ 1100 ریال از صندوق اختصاصی شهربانی کل کشور) آخرین حقوق و کمک ومزایای دریافتی مقتول مزبور از تاریخ 14 /9 /35 درباره ورثه او به شرح زیر:


1)

- بانو لطیفه بساط انداز

عیال

35 /498 ریال

2)

- آقای حیدرعلی اوجی

فرزند

35 /498 ریال

3)

- آقای غلامرضا اوجی

فرزند

35 /498 ریال

4)

- آقای محمدرضا اوجی

فرزند

35 /498 ریال

5)

- دوشیزه شهباز اوجی

فرزند

30 / 498 ریال

6)

- دوشیزه شهدخت اوجی

فرزند

30 / 498 ریال

جمع کل مبلغ دوهزار و نهصد و نود ریال فقط

00/2990 ریال
درباره ذکور تا موقعیکه به سن بیست سال تمام نرسیده و اناث (مادامیکه شوهر اختیار نکرده باشند) برقرار و پرداخت شود.

از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی.

دریافت فایل پی‌دی‌اف