هیات وزراء در جلسه 13 بهمن ماه 1314 بنا به پیشنهاد نمره 34107 /29921 اداره کل تجارت تصویب نمودند که بتقاضای شرکت سهامی قند و شکر و کبریت معادل چهل و یک هزار و سیصد و هفتاد و پنج ریال و پنجاه دینار باقی مانده جواز ورود نمره 3049 /31570 از شکر تبدیل بگونی شود که به وسیله شرکت سهامی مرکزی وارد نماید با قید اینکه از میزان تعدادی که تصویب شده تجاوز نشود.
تبدیل مقدار باقی مانده جواز ورود شکر به گونی و مجاز بودن شرکت سهامی مرکزی به ورود گونی
مصوب 1314/11/13 هیات وزیران