هیات وزیران در جلسه مورخه 29 /11 /41 بنا به پیشنهاد شماره 6 /7071 - 20 /8 /41 وزارت دارائی تصویب نمودند.
1- به وزارت دارائی اجازه داده میشود نسبت بدعاوی که دولت در محاکم قضایی محکوم له واقع و طرف به پرداخت خسارت حق الوکاله در حق دولت محکوم میگردد 30% از حق الوکاله وصولی مورد حکم را بنماینده قضایی ذیمدخل و 20% از انرا بتشخیص وزارت خانه مربوطه بکارمندانی که در پیشرفت دادرسی موثر شناخته میشوند پرداخت نماید.
2- وزارت دارائی مکلف است پس از گشایش مجلس شورای ملی مجوز قانونی این تصویبنامه را تحصیل نماید.
نخست وزیر