هیات وزیران در جلسه مورخ 1338/3/8 بنا به پیشنهاد شماره 7282 - مورخ 6 /3 /338 وزارت دارائی به استناد قانون استخدام کارمندان فنی مصوب تیرماه 1337 تصویب نمودند وزارت دارائی ده نفر راننده مورد احتیاج خود را با رعایت مقررات و شرایط استخدامی رانندگان استخدام نمایند.
از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی.