اجازه استفاده از خدمات یک نفر بازنشسته در سازمان امور اداری و استخدامی کشور 0

مصوب 1373/02/21 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضوکمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت درجلسه مورخ 1373/2/21 باتوجه به اختیار تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4) وبه استناد ماده (8) قانون «نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی» - مصوب 1366 - تصویب نمودند:
استفاده از خدمات فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 6639 /د مورخ 1372/11/17 سازمان اموراداری و استخدامی کشور از تاریخ 1373/2/21 به مدت سه سال درآن سازمان با رعایت مقررات مربوط مجازاست.

این تصویبنامه در تاریخ 1373/3/8به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف