هیات وزیران در جلسه مورخ 1338/10/11 بنا به پیشنهاد شماره 24559 ک 18 - 29 /9 /338 وزارت کشور و موافقت نامه شماره 24605 - 9 /9 /338 وزارت دارائی و به استناد قانون مصوب 1337/3/27 تصویب نمودند بنگاه برق تهران برای بهره برداری از کارخانه پنجاه هزار کیلوواتی الستوم و شبکه یکصد هزارکیلوواتی به جای پانزده نفر کمک مهندس موضوع تصویبنامه شماره 18456 به تاریخ 1337/9/3 پانزده نفر مهندس ایرانی با رعایت کلیه تشریفات و مقررات استخدام نماید.
از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی