هیات وزرا در جلسه 22 صفر 1332 به موجب پیشنهاد وزارتجلیله داخله تصویب نمودند که مقدار پنجاه هزار فشنک [فشنگ] پنج تیر و پنجاه هزار فشنک [فشنگ] سه تیر از مهماتیکه بتوسط میرزا اسد اله خان کردستانی دولت ابتیاع نموده و بعد از ورود بطهران باداره ژاندارمری سپرده شده است برای ایالت غرب فرستاده شود که در اینموقع که شاهزاده فرمانفرما برای نظم و تامین آنحدود بصفحات قصر شیرین عزیمت مینمایند همراه داشته باشند
ارسال مقداری فشنگ جهت ایالت غرب
مصوب 1292/10/29 هیات وزیران