الزام کلیه شرکتهای دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت نسبت به معرفی نماینده و تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود در سامانه یکپارچه اطلاعات شرکتهای دولتی

مصوب 1398/01/21 معاون اول رئیس جمهور

1 - در اجرای بند (19) سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر "شفاف سازی اقتصاد و سالم سازی آن" و بند (2 - 4) بسته "ارتقاء توان تولید ملی" مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و نظر به طراحی، پیاده سازی و راه اندازی "سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی" در وزارت امور اقتصادی و دارایی و به منظور تجمیع، یکپارچه سازی و نگهداری اطلاعات بنگاه های اقتصادی فعال زیر نظر دولت و مدیران آنها، مقتضی است کلیه شرکت های دولتی مشمول ماده (4) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (4) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین موسسات انتفاعی وابسته به دولت، ضمن معرفی نماینده تام الاختیار خود به دفتر امور شرکت های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل و بارگذاری کنند.

2 - وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات دولتی و شرکت های مادرتخصصی نیز موظفند در خصوص شرکت های زیرمجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

3 - وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به سامانه مزبور را فراهم نموده و گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی یاد شده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی شش ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف