اداره ژاندارمری کل کشور اعلام نموده است که چون اکثر نامه های صادره از ناحیه دادستانها و بازپرسان و سایر مقامات قضایی که به منظور دستگیری محکومین مجهول المکان و یا جلب و بازداشت اشخاص به ادارات ژاندارمری سایر شهرستانها و یا ژاندارمری کل کشور صادر می شد مستلزم حصول اطمینان و اعتماد به صحت و اصالت امضای ذیل نامه میباشد که بدون جهت موجبات سلب آزادی و تضییع حقوق افراد فراهم نگردد لذا تقاضا کرده است که علاوه بر امضای نامه ها هویت مقام امضا کننده نیز ذکر و ضمناً نامه ها را به مهر رسمی مهر نمایند بنابراین لازم است از نظر جلوگیری از هرگونه اشتباه و سلب آزادی بی مورد اشخاص مراقبت نمائید این قبیل نامه ها را که به ادارات ژاندارمری سایر شهرستانها یا اداره ژاندارمری کل کشور دائر به جلب و یا بازداشت اشخاص فرستاده میشود به مهر بازپرسی یا دفتر دادگاه مربوطه ممهور نمایند.
وزیر دادگستری