هیات وزیران در جلسه مورخ 16 / 4 / 52 بنا به پیشنهاد شماره 207979 مورخ 1352/4/12 وزارت اقتصاد تصویب نمودند که هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی ایران بریاست جناب آقای حسنعلی مهران معاون اقتصادی وزارت اقتصاد در تاریخ 17 تیر ماه 1352 بنا بدعوت دولت اسپانیا جهت انجام مذاکرات بازگانی و همکاریهای اقتصادی بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت اسپانیا و امضای موافقت نامه مربوط به مادرید عزیمت نماید.اعضای هیات نمایندگی مرکب خواهند بود از:
آقای علیرضا عروضی،مدیر کل دفتر همکاریهای اقتصادی وزارت اقتصاد.
آقای فریدون گلشن بزرگ، معاون مدیر کل بازرگانی خارجی(آمریکا و اروپای غربی)
هزینه مسافرت و ماموریت هر یک از اعضاء هیات طبق مقررات از محل اعتبار بودجه وزارت اقتصاد قابل پرداخت میباشد.مبلغ سه هزار دلار بابت هزینه های اداری و سایر هزینه های متفرقه از محل اعتبار بودجه وزارت اقتصاد به طور مقطوع در وجه رئیس هیات پرداخت میگردد.
عزیمت هیئتی به ریاست آقای حسنعلی مهران به مادرید جهت انجام مذاکرات بازگانی بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت اسپانیا
مصوب 1352/04/16 هیات وزیران