عضویت آقای عبدالمهدی شریف امامی برای مدت دو سال به عضویت شورای سهیم کردن کارگران

مصوب 1357/02/04 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 2537/2/4 بنا به پیشنهاد شماره 50483 مورخ 15/1 /2537 وزارت کار واموراجتماعی و به استناد تبصره الحاقی به ماده یک قانون سهیم کارگران در منافع کارگاههای صنعتی وتولیدی وتبصره الحاقی به ماده 19 همان قانون تصویب نمودند آقای عبدالمهدی شریف امامی برای مدت دو سال به عضویت شورای سهیم کردن کارگران تعیین گردد.

نخست وزیر - جمشید آموزگار

دریافت فایل پی‌دی‌اف