سلام علیکم
پیرو بخشنامه شماره 32547/55 مورخ 1400/3/3 و در اجرای مفاد جزء (5) بند (ز) تبصره (19) قانون بودجه سال 1400 کل کشور مقرر شد: "کلیه پرداختهای شرکتهای دولتی از ابتدای خرداد ماه سال 1400 صرفاً از طریق حسابهای نزد بانک مرکزی و سامانه حواله الکترونیک با درج شناسه پرداخت و در وجه ذینفع نهایی انجام میشود". با عنایت به نامه شماره 173455/00 مورخ 1400/6/22 اداره معاملات ریالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای تیر ماه سال جاری و در اجرای مفاد بند و تبصره فوق، تعبیه فیلد شناسه پرداخت به منظور درج اطلاعات مد نظر و اخذ گزارشات لازم دستگاههای اجرایی درسامانه حواله الکترونیک عملیاتی گردیده و آمادگی بهره برداری کامل از آن وجود دارد. لذا با عنایت به مطالب فوق، از ابتدای مهر ماه سال جاری امکان پرداخت از طریق حواله الکترونیک بدون درج شناسه پرداخت
امکان پذیر نمیباشد. از این رو ضروری است آن شرکت قبل از موعد یاد شده و به قید فوریت نسبت به رفع مشکلات احتمالی از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهداد اقدام لازم را معمول نماید.
بخشنامه به کلیه شرکت های دولتی
مصوب 1400/06/24 وزارت امور اقتصادی و دارایی