بخشنامه به کلیه وزارتخانه ها، سازمانها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداریهای سراسر کشور
نظر به اهمیت فوق العاده نماز و به منظور اقامه هرچه باشکوهتر این فریضه والای الهی، که وسیله تقرب به آستان معنویت عظمی و راه نجات خلایق از تیرگیهای جهان مادی و ریسمان مستحکم رشد است و ضمن ارسال گزارش نماینده محترم ولی فقیه در نهضت سوادآموزی به شرح یپوست متضمن موافقت مقام محترم ریاست جمهوری مبنی بر ((استفاده از نیروها و امکانات و ارگانهای دولتی در این امر خیر)) لازم است کلیه وزارتخانه ها و سازمانها، موسسات دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی و استانداریهای سراسر کشور با فراهم آوردن تمهیدات مناسب دربسط و تقویت این فریضه بزرگ نهایت کوشش و همکاری را معمول دارند.
حسن حبیبی معاون اول رئیس جمهور