هیات وزیران در جلسه مورخ 2537/2/4 بنا به پیشنهاد شماره 5643/ب مورخ 2537/1/29 وزارت بهداری و بهزیستی تصویب نمودند:
1- هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی ایران به ریاست جناب آقای دکتر شیخ الاسلام زاده وزیر بهداری و بهزیستی به منظور شرکت در 31 مجمع عمومی سازمان بهداشت جهانی که از تاریخ 8 لغایت 24 می 1978 (18 اردیبهشت لغایت 3 خردادماه 2537) تشکیل خواهد شد به ژنو عزیمت نماید.اعضای هیات نمایندگی مرکب خواهد بود از.جناب آقای دکتر کیوان معاون امورهماهنگی استانها وجناب آقای سناتور دکتر نصراله مژدهی استاد دانشگاه و آقایان علینقی امیر احمدی مدیر کل روابط بین المللی، عباس نیکخواه محقق ارشد گروه بهداشت محیط، دکتر پرویز رضاعی کارشناس بیماریهای واگیر،و عطاءاله نقیب حضرتی رئیس اداره عملیات صحرائی اداره کل ریشه کنی مالاریا و مبارزه با بیماریهای واگیر، ضمناً جناب آقای دکتر احمد دیبا سفیر شاهنشاه آریا مهر در نمایندگی دائمی نزد دفتر اروپائی سازمان ملل متحد در ژنو به عنوان جانشین رئیس هیات نمایندگی خواهند بود.
2- مبلغ سه هزار دلار برای هزینه های مربوط به طور مقطوع از محل اعتبار بودجه سال جاری وزارت بهداری و بهزیستی در وجه رئیس هیات پرداخت خواهد شد.
نخست وزیر - جمشید آموزگار