بخشنامه در مورد مجاز بودن تاخیر کارمندان تا ساعت 9 صبح از اول تا پانزدهم مهر 1397

مصوب 1397/06/31 معاون اول رئیس جمهور

با توجه به آغاز سال تحصیلی 1398 - 1397 و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهر ماه در صورت تاخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف