واگذاری حق بهره برداری از یک باب ساختمان اداری واقع در بخش (1) شهرستان سمنان از وزارت جهاد کشاورزی به سازمان بازرسی کل کشور

مصوب 1393/10/06 وزرای عضو کمیسیون لوایح هیات دولت

وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه 6/ 10/ 1393 به پیشنهاد شماره 82865 مورخ 21/ 4/ 1390 معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب 1380 - و با رعایت تصویب نامه شماره 36553/ت39948ه- مورخ 11/ 3/ 1387 تصویب کردند:

1- حق بهره برداری از یک باب ساختمان اداری با پلاک ثبتی (573) فرعی از (9767) اصلی، به مساحت (2375) متر مربع عرصه و (586) متر مربع اعیان واقع در بخش (1) شهرستان سمنان، استان سمنان از وزارت جهاد کشاورزی به سازمان بازرسی کل کشور واگذار می‌گردد.

2- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور و با قید عبارت "هرگونه تغییر بهره بردار و واگذاری منوط به تصویب هیات وزیران خواهد بود" اقدام و سند یاد شده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره کل اموال دولتی) ارسال نماید.

3- در صورت تغییر بهره بردار توسط هیات وزیران، دستگاه بهره بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب نامه به بهره بردار بعدی اقدام نماید.

این تصویب نامه در تاریخ 7/ 11/ 1393 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور