هیات وزیران در جلسه مورخ 23 / 7 / 37 بنا به پیشنهاد شماره 8650 - 19 / 7 / 37 وزارت امورخارجه تصویب نمودند که دولت کوبا در ایران نمایندگی سیاسی برقرار نماید. دولت شاهنشاهی متقابلا تعهدی به تاسیس نمایندگی سیاسی در کوبا نخواهد داشت.
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی