آیین‌نامه اجرایی تبصره (58) قانون بودجه سال 1376 کل کشور

مصوب 1375/11/28 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1375/11/28 بنا به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و به استناد تبصره (58) قانون بودجه سال 1376 کل کشور، آیین‌نامه اجرایی تبصره یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:

ماده 1 (اصلاحی 1376/06/26)- شرکتهای برق منطقه ای و سازمان آب و برق خوزستان موظفند در کلیه صورتحسابهای مربوط به مصارف برق از ابتدای سال 1376 کلیه مشترکین به استثنای کشاورزی، روستایی، مساجد و حسینیه ها و انشعابات با مصرف کمتر از 150 کیلو وات ساعت در ماه، ماهانه مبلغ 500 ریال به عنوان آبونمان سازمان صدا و سیما در ردیف جداگانه ای درج و همزمان با وصول وجوه برق مصرفی، مبالغ مزبور را نیز وصول کنند.

ماده 2 - وجوه حاصل از اجرای ماده یک این آیین‌نامه همه ماهه باید به وسیله شرکت توانیر به حسابی که خزانه داری کل نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد کرد واریز شود.

ماده 3 - معادل صد درصد (100%) درآمد موضوع این تبصره از محل ردیفهای مربوط، تا مبلغ سی و نه میلیارد و چهارصد و هفتاد و یک میلیون (39741000000) ریال مندرج در پیوست شماره (1) قانون بودجه سال 1376 کل کشور، از طریق خزانه داری کل در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد تا به منظور افزایش کمی و بهبود کیفی برنامه های شبکه های سراسری سیما و نیز گسترش پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی و ایجاد شبکه های جدید، به مصرف برسد.

ماده 4 - دستورالعمل چگونگی تسویه حساب فی مابین شرکتهای فوق الذکر و سازمان صدا و سیما، همچنین محاسبه و پرداخت کارمزد وصول، بنا به تفاهم نامه مشترک وزیر نیرو و رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور- حسن حبیبی

دریافت فایل پی‌دی‌اف