ماده 19 آیین نامه جمع آوری و استنادپذیری ادله الکترونیکی

هنگام ارائه داده ها صورت جلسه ای در سه نسخه تنظیم و حداقل موارد ذیل در آن ذکر و به امضای ارائه دهنده و تحویل گیرنده می‌گردد:
الف - شماره و تاریخ دستور قضایی ارائه داده ها
ب - مشخصات ارائه دهنده
ج - مشخصات تحویل گیرنده
د - زمان و مکان ارائه
ه- - نوع و حجم داده ها
و- اطلاعات مربوط به نحوه حفظ یا نگهداری داده ها
ز - روش های امنیتی بکاررفته در زمان ارائه
ح - مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات
ط - شیوه ارائه و مشخصات داده.
تبصره 1- در هنگام انتقال تجهیزات، احتیاط لازم برای حفظ آنها به عمل می آید.
تبصره 2- یک نسخه از صورت جلسه به مرجع قضایی ارسال می‌شود و نسخه ای در اختیار ارائه دهنده و نسخه دیگر در اختیار تحویل گیرنده قرار می‌گیرد.