تصویب مواردی در خصوص مرکزیت شرکتهای دولتی

مصوب 1370/07/10 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1370/7/10 بنا به پیشنهاد شماره 5662/1 مورخ 1370/7/10 وزارت مسکن و شهرسازی و به استناد بند (1) تبصره (22) قانون برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1368 تصیب نمود:

1- کلیه شرکتهائی که مرکزیت آنها طبق مقررات اساسنامه های مربوط در خارج از تهران می‌باشد موظفند حداکثر تا پایان سال 1370 استقرار مرکزیت اصلی، مدیرعامل و هیات مدیره شرکت را در محلی که در اساسنامه تصریح شده است، سازماندهی نمایند.

2- از تاریخ ابلاغ این تصویبنامه تعیین مرکزیت اصلی شرکتهای دولتی جدید التاسیس و نیز تغییر مرکزیت شرکتهای دولتی به محدوده تهران و حوزه استحفاظی آن، منوط به تصویب هیات دولت خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور- حسن حبیبی

دریافت فایل پی‌دی‌اف