وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه 1394/11/10 به پیشنهاد شماره 137726 /24431 مورخ 1394/10/22 معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد تبصره (1) ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب 1380 - و با رعایت تصویب نامه شماره 36553 /ت 39948 ه- مورخ 1387/3/11 تصویب کردند:
1 - حق بهره برداری (7 /2332) مترمربع از پلاک ثبتی (15247) فرعی از (1) اصلی قطعه (1) بخش مسجد سلیمان، واقع در شهرستان مسجد سلیمان، استان خوزستان، با رعایت قوانین و مقررات مربوط جهت احداث ساختمان دادگستری و دادسرای قضایی شهرستان مسجد سلیمان از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت دادگستری واگذار میگردد.
2- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت میزان تعیین شده از پلاک ثبتی یاد شده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت دادگستری و با قید عبارت «هرگونه تغییر بهره بردار و واگذاری بعدی منوط به تصویب هیات وزیران خواهد بود» اقدام و سند یاد شده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره کل اموال دولتی) ارسال نماید.
3 - در صورت تغییر بهره بردار توسط هیات وزیران، دستگاه بهره بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب نامه به بهره بردار بعدی اقدام نماید.
این تصویب نامه در تاریخ 1394/11/27 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهور