استخدام وزارت بهداری به منظور تکمیل کادر بهداشتی درمانی در صورت وجود اعتبار در بودجه مصوب سال 1339

مصوب 1339/01/22 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخه 22/ 01/ 339 بنا به پیشنهاد شماره 68375ک - 15/01 /339 وزارت بهداری و موافقت شماره 35771 - 19 / 12/ 38 وزارت دارائی تصویب نمودند که وزارت بهداری مجاز است به منظور تکمیل کادر بهداشتی و درمانی خود با رعایت مفاد قوانین مصوب 23 آذر 1336 و 27 خرداد 1337 در صورت وجود اعتبار در بودجه مصوب سال 1339 وزارت مزبور کارمندان مورد نیاز به شرح زیر:


1) پزشک دیپلمه برای شهرستانها

یکصد و پنجاه نفر

2) پزشک دیپلمه متخصص بیهوشی برای شهرستانها

ده نفر

3) دندان پزشک دیپلمه

سی نفر

4) داروساز

سی نفر

5) دستیار

بیست نفر

6) بهدار

یکصد نفر

7) مهندس بهداشت ومهندس کمک بهداشت

پنجاه نفر

8) پرستار مامای دیپلمه

پنجاه نفر

9) پرستار برای موسسات مرکز

سی نفر

10) مامای روستائی برای بخشها

سی نفر

11) تلفنچی برای مرکز و شهرستانها

ده نفر

12) راننده برای موسسات مرکز

بیست نفر

13) راننده برای شهرستانها

پنجاه نفر

14) راننده قایق موتوری پیمانی

چهار نفر

15) کمک پرستار برای شهرستانها

یکصد و پنجاه

16) رختشو، خیاط، اطوکش

پنجاه نفر

17) کمک پرستاربرای موسسات مرکز

شصت نفر

18) مایه کوب

بیست نفر

19) تکنسین رادیولوژی و کمک لابراتوار

پنجاه نفر

20) پرستار یکم و دوم و سوم و مامورین فنی

چهل نفر

21) میکانیسین و کمک میکانیسین

بیست نفر

22) باغبان و کمک باغبان

پنجاه نفر

23) آشپز و کمک آشپز

شصت نفر

24) کارمندفنی بهداشتی پیمانی ورسمی

شصت نفر
استخدام نماید.

از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی

دریافت فایل پی‌دی‌اف