واگذاری حق بهره برداری از یک باب ساختمان متعلق به نهاد ریاست جمهوری واقع در شهرستان سمنان به وزارت دادگستری

مصوب 1388/04/14 وزرای عضو کمیسیون لوایح هیات دولت

بسمه تعالی
”با صلوات بر محمد و آل محمد “
نهاد ریاست جمهوری- وزارت دادگستری- وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه مورخ 1388/4/14 بنا به پیشنهاد شماره 10734 مورخ 1388/1/23 معاونت حقوقی و امور مجلس رئیس‏جمهور و به استناد ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب 1380- و با رعایت تصویبنامه شماره 36553/ت39948 ه- مورخ 1387/3/11 تصویب نمودند:

1- حق بهره‏برداری از یک باب ساختمان به پلاک ثبتی (287) فرعی از (3597) اصلی بخش یک (1) سمنان، واقع در شهرستان سمنان، استان سمنان به مساحت (10/3567) مترمربع، با رعایت قوانین و مقررات مربوط، از نهاد ریاست جمهوری به وزارت دادگستری واگذار می‏گردد.

2- دستگاه بهره‏بردار مکلف است نسبت به پیگیری اصلاح سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت دادگستری (سازمان تعزیرات حکومتی) و با قید عبارت هرگونه تغییر بهره‏بردار و واگذاری منوط ‏به تصویب هیات وزیران خواهد بود اقدام و سند یادشده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت، به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره‏ کل اموال دولتی) ارسال نماید.

این تصویبنامه در تاریخ 1388/7/29 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

محمدرضا رحیمی
معاون اول رئیسجمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف