اجازه تاسیس سفارتخانه و برقراری روابط سیاسی با دولت جمهوری اروگوئه

مصوب 1337/06/29 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه 29 / 6 / 37 بنا به پیشنهاد شماره وزارت امور خارجه تصویب نمودند که دولت شاهنشاهی با دولت جمهوری اروگوئه روابط سیاسی برقرار و به کشور مزبور اجازه دهد در ایران سفارتخانه تاسیس نماید.

نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف