هیات وزیران در جلسه 29 / 6 / 37 بنا به پیشنهاد شماره وزارت امور خارجه تصویب نمودند که دولت شاهنشاهی با دولت جمهوری اروگوئه روابط سیاسی برقرار و به کشور مزبور اجازه دهد در ایران سفارتخانه تاسیس نماید.
نخست وزیر
هیات وزیران در جلسه 29 / 6 / 37 بنا به پیشنهاد شماره وزارت امور خارجه تصویب نمودند که دولت شاهنشاهی با دولت جمهوری اروگوئه روابط سیاسی برقرار و به کشور مزبور اجازه دهد در ایران سفارتخانه تاسیس نماید.
نخست وزیر