بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به اعضای هیات دولت و استانداران مبنی بر استمرار ارتباط نزدیک، دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره با مردم

مصوب 1401/08/07 معاون اول رئیس جمهور

با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری به اعضای هیات دولت مبنی بر استمرار ارتباط نزدیک با مردم، برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و در راستای دستیابی به الگوی تعامل اثربخش و پویای مدیران اجرایی دولت مردمی و انقلابی با مردم و در اجرای تکالیف دستگاه های اجرایی و ایجاد فرصت ارایه خدمات دستگاه ها به گروه های مختلف مردم و نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) موضوع مصوبه شماره 26330/92/06 مورخ 1392/04/05 شورای عالی اداری و اصلاحیه بعدی آن، مقتضی است:

1- اعضای هیات دولت و استانداران یک روز در هفته را برای دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره با مردم در محل ساختمان حوزه ستادی یا پایگاه اقامه نماز تعیین نمایند.

2- اعضای هئیت دولت علاوه بر انجام ملاقات مردمی هفتگی، به منظور پاسخگویی برخط به مطالبات مردم، یک روز در ماه در محل استقرار سامانه نظارتی (6133) مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و یا میز ارتباطات مردمی دستگاه اجرایی در سفر استانی حضور یابند.

3- استانداران علاوه بر انجام مقالات مردمی هفتگی، جهت پاسخگویی برخط به مطالبات مردم به همراه مدیران ذی ربط دستگاه های اجرایی، یک روز درماه در محل استقرار سامد در استانداری حضور یابند.

4- دستگاه های اجرایی و استانداری ها از طریق رسانه های گروهی، زمان و محل اجرای موارد یاد شده را به اطلاع عموم مردم برسانند و گزارش ماهانه اقدامان انجام شده را بر اساس شیوه‌نامه برنامه دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین دستگاه های اجرایی (تصویر پیوست) به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ارائه نمایند.

5- این بخشنامه جایگزین بخشنامه شماره 57012/107810 مورخ 1398/08/27 می‌شود.

محمد مخبر

در آرشیو موجود نیست

دریافت فایل پی‌دی‌اف