ماده 133 آیین‌نامه اجرایی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری

درخواست تمدید ثبت باید حاوی موارد ذیل باشد:
1- شماره و تاریخ ثبت اظهارنامه و علامتی که تمدید آن مورد درخواست است؛
2- طبقه یا طبقات کالاها و خدماتی که علامت برای تشخیص آن‌ ها ثبت شده است؛
3- اسم و نشانی کامل مالک علامت ثبت شده یا نماینده قانونی وی، در صورتی که درخواست توسط نماینده به عمل آید.
تبصره 1- درخواست تمدید ثبت وقتی پذیرفته می‌ شود که هزینه تمدید پرداخت شده باشد.
تبصره 2 - در موقع تمدید ثبت، مرجع ثبت مکلف است طبقه کالاها و خدمات را مطابق با جدیدترین ویرایش طبقه‌ بندی بین ‌المللی علامت، در دفتر ثبت و گواهی ‌نامه تمدید ثبت علامت را بر اساس آن تصحیح نماید. هزینه تغییر طبقات ناشی از اعمال ویرایش جدید طبقه ‌بندی بین‌ المللی به عهده مالک علامت خواهد بود.
تبصره 3- مالک علامت می ‌تواند ضمن درخواست تمدید، درخواست جداگانه ‌ای را برای تقلیل طبقه یا کالاها و خدماتی که علامت برای آن به ثبت رسیده است، بدون پرداخت هزینه ثبت تغییر، تسلیم مرجع ثبت نماید.
تبصره 4 - در صورت تغییر طبقات یا کالاها، مندرجات این ماده با انجام تغییرات لازم، به هزینه مالک علامت، در روزنامه‌ رسمی آگهی می ‌شود.